۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۹۴۹۹۹
با اجرای سند ۲۰۳۰ باید در انتظار چه اتفاقاتی باشیم؛

یادداشت طلبگی | "نوبت مومیایی‌ها"

یادداشت طلبگی |
تنوع طلبی جنسی خارج از چارچوب انسانی به کجا رسیده است که از جانداران به مومیایی‌ها تعمیم یافته است.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، شاید شما هم با تورق دیجتالی اخبار، خبر تاسف بار تجاوز در موزه ای در واشنگتن را رویت کرده باشید. نکته عجیبی که در این خبر وجود دارد نوعی قهقرای جنسی در غرب را به نمایش می گذارد، اما اصل خبر؛ "تجاوز نگهبان ۴۴ساله موزه‌ی علوم طبیعی واشنگتن به یک مومیایی ۲۵۰۰ساله مصری"

این خبر شاید تلخندی بر لبهای خواننده محترم بنشاند ولی این خنده تلخ برای هر انسان آزاده ای بسیار آزاردهنده و صد البته قابل تأمل است. آخر تجاوز به مومیایی آن هم ۲۵۰۰ ساله... مگر داریم.

ببینید اوضاع جنسی در غرب متوهم متمدن را. تنوع طلبی جنسی خارج از چارچوب انسانی به کجا رسیده است که از جانداران به مومیایی‌ها تعمیم یافته است.حتی به یک مومیایی ۲۵۰۰ از دست ساکنان این کره خاکی در امان نیست... "اولئک کالانعام بل هم اضل..."(فرقان.۱۶۳)

گمان می کنی چون که گویی تو پند / یکی لحظه در آن تأمل کنند
کر و کور هستند غرق و حسل / اولئک کالانعام بَلْ هُمْ أَضل (کلیات سعدی ص ۵۶)

گاوان و خران بار بردار / به زآدمیان(مردم) مومیایی آزار.

اگر می‌گفتند این شخص با مومیایی ازدواج کرده کمی قابل پذیرش‌تر بود، چون امروز در کشورهای به ظاهر متمدن و روغن‌فکر، ازدواج با الاغ، میمون و سگ و عروسک و ربات و... غیر معمول نیست؛ ازدواج با مومیایی هم به آن اضافه شود که خالی از هزل نیست.

اما تجاوز؟

اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: دنیای غرب با وجود پیشرفت های علمی و فناوری در اخلاق و معنویت در سراشیبی و سقوط قرار دارد، واقعیتی انکارناپذیر است.

نوبت زنگ خطر به مومیایی‌ها رسید// زنگ خطر برای مومیایی‌ها
نکته دیگر اینکه؛ نفوذی های فرهنگی شیطان بزرگ از نوع جن و انس با سلاح جنگ نرمی که یوسوس فی صدور الناسند.

امروزه چه با اسناد ننگینی مانند ۲۰۳۰ یا پیاده نظام های مفسدی امثال مسیح علینژاد و با ترویج چندشنبه های سیاه درصدد تخریب نهاد مقدس خانواده و عادی سازی بی بند و باری و روابط آزاد هستند نتیجه اعمال و تبلیغاتشان را ببینند که نه تنها هیچ خدمتی به انسانیت و حقوق بشر و خانواده نمی کنند بلکه عاقبتی جز سراب شهوت افسارگسیخته غیر قابل کنترل در انتظار هواداران و لایک کنندگانشان نیست./918/ی703/س

هادی حمیدی

ارسال نظرات